New Week

Idag har verkligen varit en seg dag än så länge. Vaknade vid 8, kollade på serier, duschade, gjorde mig iordning, åkte till Ica, lagade mat och nu är jag i mitt rum igen. Filip kommer vid 4 och skall innan dess åka till mamma en stund för att vattna blommor och kolla till lite saker då hon varit borta i över 1v nu och kommer hem först nästa helg.
 
 
Dock var helgen väldigt bra. I fredags åkte vi ut på Vänern för att bada och åka gummiring tilsammas med Linda, Filip & David. På kvällen gick jag ut och åt på Ankdammen tilsammans med Filips mamma, mormor och tränare.
I lördags red jag, och åkte hem. Senare på dagen kom Filip och stannade här tills igår morse. 
Gick ut på en joggingtur innan åskan började igår och var faktiskt bara skönt att det småregnade lite helatiden. Kram.
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback