Oatmeal & Honey

 
Igår var vi i stan på förmiddagen, egentligen för att köpa lampor och nytt schampoo, men vi kom hem med lite mer. Köpte lite behövligheter så som nya rakblad, shavinggel, shampoo & conditioner etc. 
Köpte även sorteringskorgar att ha i mina lådor så har gjort iordning min "produktlåda" nu och är så mycket lättare och mer hantereligt när jag behöver något. Köpte även ljuslila kuddfodral till mina kingsize kuddar (50x90) då jag är så trött på vita. Filip var här från igår till idag och tiden går alltid så fort med honom. Har hunnit övningsköra, jobba lite, måla naglarna och kollat några avsnitt utav Modern Family idag - tror inte det sker så mycket mer idag utan att välja något att ha på mig inför skolfotot imorgon. Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback