20140128

Ska ut med båten om 2 timmar och ska om ca 25 min gå och äta frukost. Ska möta min handledare klockan 8 och är fortfarande lite ledsen idag. Var ändå skönt att Anders kom hit en liten stund igår. Vet inte om jag kommer klara att bo själv i två veckor och funderar på att bara vara här i en vecka istället eftersom jag hatar att vara så långt ifrån hemma också och den närmaste personen är Anders 45 min bort - men vi får se hur det blir med det. Ska prata med pappa ikväll angående detta. 
Låter så dumt för det är intressant att vara här, och även om jag gillar att vara själv så vill jag inte vara själv på detta viset. Utan jag gillar att vara själv hemma då man vet att man är trygg och man alltid har personer man känner bredvid en. Dock har även det börjat gå över och trivs nog bäst med någon vid min sida helatiden.
 
Vaknade flera gånger inatt men gör alltid det när jag är orolig eller så, det är inte en bra egenskap då det tar ganska mycket energi ifrån en. Hoppas på att dagen blir kortare för just nu är allt jag vill göra att ta en dusch och efter det ringa pappa.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback