Dirty Love

 
 Är så glad att jag är ledig imorgon så det blir en kort vecka, är förhoppningsvis ledig på Torsdag också. Dock är det matteprov på fredag men ska verkligen försöka plugga till det imorgon och sedan veckan ut.
Skulle egentligen åkt till Arvika på Torsdag med skolan men tror inte det blir av, och sedan tror jag inte jag kommer vara med på Öppet hus på Lördag heller men vi får se hur det blir beroende på när jag åker ner till Uddevalla helt enkelt.
 
Är så himla exhalterad inför våren, ändå fast det just nu är -5 och massor av snö ute. Det har alltid varit en årstid som jag älskat men samtidigt hatat pga att jag haft svårt att acceptera hur jag ser ut och det är inte särskilt skönt att gå i tjocka tröjor på våren/sommaren endast för att dölja sin kropp.
Inte haft någon "attack" på över ett år vilket är ganska förvånande men så otroligt skönt. Sist var i London vid Picadilly Circus. Fick panik och visste inte vart jag skulle ta vägen för jag ville inte att någon skulle se mig, har nog aldrig varit så nära att brista ut i tårar offentligt som då. 

Har alltid haft komplex över min läng och vikt men om man jämför hur jag var för ett år sen till nu så har jag gjort otroliga framsteg. Kan inte ens tänka mig hur det skulle vara att vara kvar i stadiet då det enda jag tänkte på var min kropp och på hur andra måste hata mig på grund av den. Låter ganska sjukt när man skriver ut det såhär men tror det var en blandning av många saker och inte bara dåligt självförtroende.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback