Monday Night

Anders har fortfarande inte kommit, han var i affären för ca 10 minuter sedan och efter det upptäckte jag att jag glömt min hudkräm för ansiktet hos honom så han fick åka hem och hämta den med. Tror han är påväg snart. 
Så kommer ha allt innan 9 tror jag. Är faktiskt väldigt glad att han åker hit för min skull då det var ca 35-45 minuter beroende på hur mycket trafik det är. 
Idag är en sådan dag jag inte vill vara ensam på. PMS'en börjar kicka in och blir alltid deprimerad och ledsen då och det kunde kommit vid en sämre tidpunkt än nu när jag ska vara själv utan att se någon jag känner tills på Fredag eftermiddag. Och kommer inte få sova i min säng på två veckor. Hoppas jag är på bättre humör imorgon.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback