Why don't you figure my heart out

 
Väldigt långsam dag idag, vilket ändå har varit skönt. 
Åkte in till sjukhuset vid 2 för att träffa min dermatolog, och som jag trodde så ville han inte skriva ut mer medicin åt mig på grund av att jag inte hade något markant längre utan bara ett litet parti på kinden med aktiv acne. 
Pappa och jag åkte sedan iväg till Team Sportia för att se vilka cyklar som var tillgängliga, slutade med att jag helt enkelt "bokade" en eftersom jag redan valt en online jag vill ha - och förhoppningsvis kommer den in i mitten av februari om modellen inte är slutsåld till andra återförsäljare då de inte bokat någon förens senare i vår, enligt han som jobbade där.
 
Skrev klart min engelskapresentation imorse och måste bara lära in allting nu. Ska dock gå och lägga mig snart eftersom jag är otroligt trött idag. Godnatt.
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback