I Got U

 
Känns som att jag aldrig är hemma och det är till visso sant, därav inga blogginlägg - men ikväll är jag hemma för första gången sedan i torsdags natt. Skall dock iväg imorgon kväll igen och åka till Stockholm tidigt på Onsdag morgon tilsammans med Filip och hans mamma och gå på stan och lite saker i samband med sjukhusvistelse. 
Pratat med pappa och Ramona och har bestämt att göra en lista på saker som jag måste göra denna sommar/detta året dvs. anmäla mig till IELTS och ta kontakt med en studievägsorganisation och ev. privat person utomlands.
Även boka körlektioner och träna teori så att jag förhoppningsvis klarar körkort innan året är slut, kan verkligen inte säga att jag engagerat mig särskilt i det på sistone men samtidigt vet jag att det skulle vara otroligt skönt att bara kunna ta bilen och åka iväg.
Ska städa hundarnas hus och gymmet imorgon, även putsa fönster och städa pappas bil men tror jag blir klar med det redan på förmiddagen och skall sedan bara måla naglarna, packa och sen åka iväg.
 
Loke mår även mycket bättre efter pencilin och är både pigg och har mer ork trots att ingen förväntade sig det. Är så otroligt glad över det då han verkligen är min favorithund vi haft och skulle inte kunna beskriva hur ledsen jag hade varit om vi tagit bort honom. Kram.
 
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback