July 3rd 2014

Bild från början av Juni, på middag med Marknadsgruppen på TBS
 
Nästa Söndag åker jag och Linda till Riga och Ventspils för shopping, skönhetsprocedurer (dvs mani/pedi, facials, frisör etc.) och för att umgås i en vecka. Tror det kommer bli väldigt kul och har inte varit i Lettland på ett par år nu. Fick även reda på att pappa hade köpt till bagage åt oss på vägen hem så vi inte behöver oroa oss för övervikt eller vätskor vilket är skönt.
 
Sedan åker vi till Grekland i början utav Augusti vilket också kommer bli väldigt skönt precis inann skolan. Har packat, ätit, duschat och gjort mig iordning ett tag nu. Vaknade runt 8 men började först med allt vid 11.30 då jag var så trött så låg och kollde på serier då det spöregnat hela förmiddagen. Tror jag kanske ska fortsätta med det då jag verkligen inte har lust att hitta på något alls idag.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback