I'll remember everything you sang

 
Fick spendera 1a kvällen i Juni med min favoritperson. Vet inte när, eller om jag kan sluta tänka på hur kär jag är och hur bra jag trivs med allt som skett den senaste månaden i mitt liv.
Idag har varit en mysig och lugn dag med kramar, cykeltur och matlagning. Hade egentligen engleska men struntade i den lektionen, fast helt ärligt så vet jag inte varför då vi hade tänkt att åka in till skolan vid 9 för att ordna lite saker.
Kom iallafall nyss hem och ska imorgon fixa nytt id, beställa tapeter, träna, göra nationella i Spanska samt ha biologiprov och plugga inför fysiken på Onsdag. Det finns lite saker på scehmat denna vecka som måste fixas innan Torsdag och sen kan man egentligen säga att skolan är över.
Längtar redan till helgen igen, men ännu mer till sommarlovet och till Spanien. Kram.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback