19 You + Me

Haft en så otroligt bra vecka. Är så lycklig och kan inte riktigt förstå att jag har haft sån tur. Går inte ens att förklara.
 
Idag har vi tagit ut alla möbler ur mitt rum här hos pappa, planerat hur jag ska göra med färger och möblering samt börjat ta bort tapet. Ska måla om taket och sedan köpa tapeter och resten av möblerna som behövs dvs säng, golvspegel, matta, fotölj, lampor osv. Har endast kvar en byrå då resten av möblerna inte alls passar till hur jag vill ha det. Jag får bo i vårt gästrum tills det är klart, förhoppningsivs inom 2v - då pappa åker om några dagar och är borta nån vecka så vet jag dock inte hur det blir. Men nu är det iallafall påbörjat på riktigt. Såg mycket mer potential för rummet när jag fick ut allting. Jag gillar verkligen vårt gästrum men det är ganska litet men överlever ett tag här.
 
 
Har inhandlat ny ögoncreme men tänkte tipsa om Clinique All About Eyes serumet nu på sommaren. Det är återfuktande, återstramamande, kylande och man ser direkt piggare ut. Även varit på apoteket och fixat prover då jag behöver ny hudkräm och tror jag hittat en jag gillar så ska be Pappa eller Ramona att åka förbi och inhandla den åt mig nån dag.
 
 
Har målat naglarna hela kvällen och lyssnat på musik. Ska se om jag kan jobba på fysiken lite innan jag ser på någon serie eller bara ligger här och tänker lite mer. Kram.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback