Better than words, more than a feeling ♡

Min nya "vardagsring" som jag fick hem igår, gillar den väldigt mycket. 

Köpte även en ny flaska av min favoritfoundation då den varit slut ett tag nu och är för blek för att använda den på vintern. Passade på eftersom den räcker länge och behövde en som är lite mörkare än min Nars Sheer Glow som jag annars använder för det mesta.
 
Köpte även nya Clubmasters trots att jag inte hade tänkt göra det nu. Ångrar dock ingenting och tycker de är otroligt snygga på de flesta. Även glad att jag valde den bruna ramen eftersom den svarta som jag ville ha från början ser lite hård ut. De hade även fått in silvriga (! ! !) aliminiumbågar i denna modell som var sååå snygga.

Fick även tillbaka mina efterlängtade hörlurar efter 6 långa veckor 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback