I need you

Är så glad och samtidigt så nervös. Längesedan det faktiskt kändes så bra som det gör just nu.
Samtidigt har jag haft problem med min kropp denna vecka och känner mig stor och ivägen. Dock vet jag att det är pga PMS nu då jag började anteckna datumen i en app. Medicinen har gjort att jag har börjat få jättetorra läppar och ögon men min hud är relativt bra än så länge.

Fått yttligare framtida projekt och är otroligt tacksam till att få vara del av denna lilla grupp då det ger otroliga möjligheter till att bygga kontaktnät och samla erfarenhet. 
Haft samtal med syon och kommit fram till att jag får fulla meriter utan spanska 5. Det känns viktigt för mig att ha fulla meritpoäng då det öppnar upp mer utbildningar för framtiden då jag tror intagningspoäng kommer öka med tanke på att det är de första studenterna som går ur Gy11 i år.

Körde ett 60min benpass idag och tog sedan bussen hem och gick efter det hem i regnet då jag fick skjuts till mötet imorse. Även hunnit måla naglarna, bakat åt Shasi, packat inför imorgon och kollat på Game of Thrones med Linda. Godnatt. 



Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback