I'll Carry You Home

 
Fick slutade tidigare idag och har trots det haft en realtivt effektiv dag. Hemtentan i Fysik som vi fick imorse är redan halvt klar och även hunnit med en springtur utomhus, den gick inte super bra men blev en runda iallafall på några km. På Engelskan ser vi på The Great Gatsby som jag gillar väldigt mycket och livet känns, trots mycket inlämningar kvar, väldigt bra just nu. Har egentligen Kemiprov imorgon men tror jag väljer att göra det nästa vecka då jag inte hinner lära mig alla formler tills imorgon. Har den valmöjligheten som tur är.

Igår hade vi muntliga nationella i matte och trots att muntligt + matte är mina sämsta kvaliteter så tror jag iallafall att jag fick godkännt på den delen. Har även möte imorgon och är så nervös då jag vill visa min bästa sida. Kram.
 
Sam Smith – Stay With Me Zara Larsson – Carry You Home M83 – I Need You MKTO – Classic Lana Del Rey – Young And Beautiful - DH Orchestral Version Ellie Goulding – Beating Heart Noah And The Whale – There Will Come A Time


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback