One more fight

 
Har yttligare en vecka framför mig som är fullbokad.
Idag hade vi nationella i Engelska 09.00 till 11.40. Efter det hade vi Svenskan och fick sluta stax efter 14.00 vilket är två timmar tidigare än vanligt vilket var skönt. Fick klämma in ett 50min magpass på KMTI innan jobb vid 16.000 på Thorén Framtid mässan på Kasernhöjden. Kom hem ca 20.30.
Imorgon har jag frukostmöte, biologiprov, extralektion i kemi och syomöte ang. utökat program och får även förhoppningsvis in ett benpass. Mina träningspass får bli kortare nu istället om jag ska hinna med allt denna och nästa vecka. Vill inte skippa dem men känner att det funkar.
Onsdag har jag läkartid vid 09.00, Prov i G.K. och mattenationella förberedande plugg med Sashi. Torsdagen kommer vara relativt lugn med vanlig skoldag och träning samt kolla på nya tapeter med pappa efter träningen. Fredagen kommer bestå utav Spanska 4 nationella i Läsförståelse som jag är otroligt nervös inför.
 
Då jag inte har planerat något specifikt till helgen ska jag försöka ha en pluggdag samt spaday och få klart allt som behövs få klart innan betygsättningen. Är så trött just nu men måste strukturera upp informationstexten i biologin inför imorgon då jag har prov direkt efter frukostmötet. Godnatt.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback