Söndags Plugg

 
Godmorgon. Gick upp runt 08.30 och satt ute och bara lyssnade på musik i ca 1,5h imorse. Var 14 grader redan då så det skönt att bara sitta och tänka ute i trädgården.
Ska ta tag i plugget nu så det blir gjort och så jag förhoppningsvis klar 1 eller 2 uppgifter under dagen. Tror kommande vecka kommer bli stressig men samtidigt är det så mycket bra som händer och längtar redan väldigt mycket. Blir så glad när vädret är såhär och livet känns mest positivt för tillfället. 
 
 
Igårkväll var jag, Linda & Sofia på The Other Woman på Bio runt 21 och den var faktiskt väldigt bra. Kom hem runt midnatt. Vi var även och kollade på Tapeter igår till mitt rum och har nu tänkt om helt och hållet. Eftersom jag en gång valde att ha svarta möbler här hos pappa, så kände jag att det är svårt att hitta en tapet som matchar bra utan att det blir för mörkt, men valde istället att köra på en rosa med blommor och dekorera med silver och ljusa färger. Förhoppningsvis blir det bra och bör nog vara klart om ca 14 dagar då vi passar på att måla om taket, bygga en extra vägg osv samtidigt. Kram.

 
Sigma – Nobody To Love - Radio Edit Coldplay – Midnight - Giorgio Moroder Remix Bestfriends – Lakeshore Cash Cash – Take Me Home [feat. Bebe Rexha] - Chainsmokers Remix Radio Edit One Direction – Little Black Dress


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback