Take Me Home

 
Är på så bra humör idag. Har för en gångs skull sovit ut och sitter nu och försöker skriva klart biologiuppgiften. 
Vi ska in till stan senare och köpa färg och kolla på tapeter och säng då jag äntligen ska få göra om i mitt rum här hos Pappa, och både jag och Linda vill ha ny säng och förhoppningsvis finns de vi vill ha kvar.
Ska kanske på bio ikväll med Linda & Sofia också och har faktiskt tänkt att gå utan foundation idag trots att jag inte känner mig helt bekväm med det. 
Ska försöka göra klart så mycket uppgifter som möjligt idag och imorgon då veckan kommer bli full som det är redan. Ska även till Spanien i mitten av Juni vilket känns så bra. Inte säker att jag hittat nån som kan följa med mig tyvärr men det är inte hela värden då jag ändå kommer vara med Mamma & Anders och få testa min Spanska utomlands för första gången + bli liiite brun iallafall. Ska även till Grekland i Augusti precis innan skolan.
 
Gårdagen var skön med Spanska, fysikplugg och biologi. Efter det möte och träning. Eftersom det är val snart så satt även jag, pappa och Linda och gjorde detta test imorse. Trots att jag inte är särskit insatt i politik så fick jag bäst matching med det parti jag trodde jag hade mest gemensamt med. 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback