Tuesday - October 14th

Kavaj - Stockh lm / Linne - Zara / Jeans - Never Denim / Skor - Boozt.com /
 
Är som vanligt ledig idag, och skulle egentligen åkt in till KMTI men har inte mitt kort så gick istället ut på en joggingrunda, gjorde stallet, körde lite magövningar med blogilates och nu skall jag ge hundar + hästar mat sedan gå ut med hundarna direkt efter så de får springa av sig lite. Försökte kratta bort löven från ridbanan också men är så otroligt mycket så för att inte stå där hela dagen behövs en bättre lösning än en kratta.

Efter det skall jag nog laga lunch och fixa lite inbjudningskort + retouch på filmen inför retoriken. Känner mig som en hemmafru idag när jag går omkring och fixar allting men det är kul med lite omväxling. Kram!


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback