Almost is Never enough

 
Denna vecka går otroligt fort fram - men det är bara bra.
Idag har vi haft föreläsning från någon ifrån FN, men stod innan det stod jag och några till i ca 1 timme och samlade pengar till musikhjälpen inne på Mitticity. 

På Fredag åker jag ner till Göteborg för att gå på Jul på Liseberg på Lördag, men innan det ska jag dela ut glögg och pepparkakor, samt delta i skolans Luciatåg vilket jag och Stina köpte glitter inför igår.
 
Lite synd att vi åker på Fredag då jag hade planerat att boka ett pass då med Lejla (då det endast är på fredagar) men får väll helt enkelt vänta tills nästa vecka tyvärr.
Även om det är väldigt mycket plugg jag behöver ta ikapp så känner jag inte någon överväldigande stress vilket är skönt då vi inte har något prov eller liknande innan jullovet som är EN VECKA BORT (!!!)
 
Väntar bara på att resten av julklapparna jag införskaffat ska anlända i brevlådan och sedan är jag även klar med det momentet. Sista checksaken inför jul är att hitta något att ha på mig. Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback