Saturday

 
Vaknade runt sju idag och gjorde mig sedan i ordning för att åka på öppet hus. Var där ifrån ca 10 till 14 och gick faktiskt ganska bra, förutom med en person då jag inte har nån aning om vad jag babblade om... haha.
Åkte sedan hem och bakade pepparkakor med mormor.
 
Fick jätteont i magen och huvudet och mådde illa vid 17 men det gick över runt 19.30, har ingen aning varför jag mådde så men är bara glad att det inte höll i sig.Tror fortfarande att jag är lite småfebrig för ena sekunden fryser jag, sedan känns det som jag sitter i en bastu. Är lite yr osv men orkar inte ligga i sängen längre och det hindrar mig inte från att arbeta direkt heller, bara fokusen som kanske inte är lika bra.
 
Imorgon måste jag plugga men är glad att det inte är någon överdriven stress innan jullovet. Inga prov osv. Det är det direkt efter jul istället men då har jag nästan 3 veckor att dela upp arbetet på så att det borde bli bra bara jag gör ett schema och håller mig till det. Godnatt, Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback