Tennis Court

 
Ska imorgon till Pappa och sedan på Måndag jobba. Längtar tills jul nu. Även om dagen började otroligt dåligt så har den slutat ganska okej. Fick precis min klänning också som jag beställt inför julafton. Den passade som tur var jättebra!
Eftersom jag bott hos mamma de senaste två åren så har jag inte tänkt så mycket på vart jag vaknar upp på jul, men har bestämt mig för att sova natten från måndag tills tisdag hos pappa i år. Brukar annars åka dit på förmiddagen och spendera några timmar där, fast just nu känner jag att det är en bättre miljö för mig.
 
Anledningen till att jag inte bor hos båda är helt enkelt att jag hatar att flytta runt hela tiden. Tror dock jag ska börja bo mer hos pappa nu eftersom jag behöver omväxling.
Det var ett tag sedan jag inte ville annat än att sitta på mitt rum och vara själv, och då passade det jättebra att vara hos mamma eftersom det inte är andra människor i huset - men jag tror den perioden är över och utan att ta parti, så har pappa alltid en positivare syn på saker jag vill göra eller liknande. Vilket hjälper otroligt mycket.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback