Tuning out

 
Trots att jag suttit i några timmar med matten förstår jag inte. Är jätte stressad igen. Tyckte den var så lätt för några veckor sen men nu är det borta och vill inte gå in igen. 
Jag hatar att vara stressad, det förstör allt. Är dock det helatiden känns det som.
Uppgift hit, uppgift dit, komplettering, planer, jobb... och någonstans där emellan ska man hinna hitta en liten stund av lugn och ro - vilket är så otroligt svårt.
 
Hatar att ha uppgifter liggandes men tillslut bara släpper jag allt för det blir för mycket, och det slutar inte att rulla in heller. Klaga lite mer då Felicia... Tror jag ska va ledig på fredag bara för att försöka göra det som behövs göras i lugn och ro så jag förhoppningsivs kan åka iväg till stugan på lördag utan massa stressfaktorer.
 
Bastille – What Would You Do


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback