Figure 8

 
Vaknade imorse med ont i halsen och lite ont i huvudet, men har absolut inte tid att bli sjuk just nu. Åkte iväg till gymmet vid 9 och körde 2h styrka. Fick ner min 5km tid igår med 2 min, är nöjd för stunden då det var ett av mina delmål. Gick runt på stan efter gymmet men hittade ingenting utom en tröja men den fanns inte i min storlek så fick bara med mig behövligheter hem dvs ny sportbh och baslack.
Imorgon är det 12h dag med case, möten, körlektion och kickoff - fullpackat med andra ord. Slutar då 20.00 vilket man kan tycka vad man vill om egentligen. Håller på att göra iordning mina naglar men passade på att skriva detta undertiden det torkar lite. 
Min hud är påväg mot sämre tider igen och blir så trött på att vänta. Den är bra ca 1v i månaden vilket börjar bli frustrerande, speciellt när det börjar bli varmare och man inte vill ha lika mycket smink. Har möte 29e april igen om jag minns rätt men kan lika gärna vara 29e maj... 
Tror även jag ska upp till Gävle den 23e april på kvällen och den 24e kolla runt på skola osv men vi får se hur det blir. Kram.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback