You can tell everybody

 
Kom hem runt 10 idag eftersom vi hade filmkväll igår. Har suttit och försökt göra klart bl.a. Svenska redovisningen till imorgon. Har även en PP i Grafisk Kommunkation att färdigställa tills på Onsdag morgon. 
Börjar bli smått stressad nu över skolarbete och har verkligen pluggat 0 under lovet vilket jag verkligen borde gjort. Ska verkligen tvinga mig själv att göra det på Tors/Fredag då vi är lediga. 
Har nationella i Matte, Spanska och Engelska i maj. Även en kemilabbrapport att lämna in samt fysikprov och ev. laborationsrapport även där. Är dock otroligt skönt att vädret tillåtit en att vara ute såpass mycket.
 
Har trots allt hållt mina känslor under kontroll denna vecka även om det blivit negativa tankar, men det går inte att undgå dem helt. Har haft sällskap under kvällarna och på dagarna har jag tränat eller gjort sysslor och jag tror det hjälp mig då det hållt mig relativt ockuperad. Har kommit på att inte lyssna på ledsam musik för det kan sänka humöret så otroligt fort och därför försöker jag hitta låtar som får mig att må bra istället.
 
Igår åkte jag och Linda in till stan i några timmar. Köpte inget då jag vill spara pengar pga jag tror bestämt mig att jag ska köpa klockan nu igen trots att jag tvekat så länge då det känns onödigt att lägga ut så mycket pengar igen men jag saknar att ha något enklare + jag använder det varje dag. Får väll se om jag faktsikt gör det när jag väl sitter där och ska betala igen.
 
 
Linda och jag lunchade även på Espresso House igår med smörgås och frapinos vilket var gott. Inte tränat något denna helg men ska köra hårt kommande vecka då jag inte kommer hinna till gymmet nästa måndag pga att det är min födelsedag (Kan inte fatta att det är 1 vecka kvar tills jag är 18 !?!)
 
Att göra lista v 18

♡ Boka IELTS test Göteborg
♡ Kontakta HUD Måndag 28/4
♡ Redovisning GK & SV
♡ Skriva klart labbrapport
♡ Hitta outfit tills Måndag
Prata med Rektor om utökat program Spanska 5
Kontakta TW ang. mina hörlurar
 
Kim Cesarion – Undressed
Keith Urban – Cop Car


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback