2014 08 08

Åker på semester för 3e gången denna sommar imorgon. Har  ingen lust att åka bort igen om jag ska vara ärlig men vill fortfarade se Grekland och tror mest att det är saknad som får mig att vilja vara kvar. Sen är det också lite jobbigt att faktiskt resa bort då det verkligen känns som jag bott i en resväska denna sommar.
 
 

Gick upp 5 idag för hopptävling på Hammarö och var hemma innan 9 då Filip red första klassen, somnade efter lunch när vi hade tagit en cykeltur för att köpa glass och sett på Modern Family. Åkte hem runt halv 4 efter många kramar och pussar, packade min väska med det jag behövde ha med, duschade och åt. Har 5 dagar från hemkomst till att skolan börjar och trots att jag inte ser fram emot att plugga igen, så ser jag fram emot rutiner, struktur och att umgås med vänner mer.
 
 
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback