20140211

Förstår inte hur jag kan vara så himla glad men samtidigt ha ångest för samma sak. Vet inte vad jag ska göra. Tror jag ska prata med pappa om den där boxningsäcken ändå när jag ändå tänkt att bo här mer. Just nu skulle jag vilja stå och skrika och slå på någonting till riktigt hög musik tills jag fått ur mig allt. Har testat så himla mycket för att få ur mig känslor innan men hur illa det än låter så är det när jag får slå på saker som det hjälper mest. 
Ser fram emot min nya cykel som kommer i veckan för jag älskar att bara åka iväg och tänka. Men ser fram emot fredag eftermiddag 100 gånger mer. 
Det är alla ♡ dag på fredag och har redan bestämt mig för att ha på mig helt svarta kläder, men inte för anledningen till att jag inte har någon pojkvän, utan vet inte om ni är så bekanda med detta (men klicka på länken så förklarar det anledningen varför - eller se på denna video som också förklarar varför).



Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback