No one's ever gonna stop us tonight

 
Klippte mig vid 10 idag och även om det är ca 2 cm kortare, så känns det bättre. Gillar inte när det är "kort" men förhoppningsvis så växer det bättre nu, samtidigt så ser och känns det mycket bättre. Brukar alltid be dem att klippa "spetsigt" i topparna men valde att göra det rakt idag då jag ville testa hur det ser ut och eftersom jag ofta lockar håret så kommer det inte synas speciellt mycket ändå.
Har målat naglarna med Essies Thigh High som jag älskar då den är lagom mörkröd efter två lager. Även hunnit städa lite mer och gjort mat. Gjorde en variant på kyckling sallad förut och den blev faktiskt väldigt god, hade i rivna morötter, bacon och citronjuice på allt vilket blev en liten förändring från det vanliga.
 
Tror jag ska in till stan imorgon men är inte säker. JUST DET, Pappa är och beställer min nya cykel idag eftersom de fått in den i lager. Tror den kommer nästa fredag, är så glad. Gillade verkligen min gamla men då Sjösala inte säljer den modellen längre så blev det en Sjösala Amanda.
 
 
Var inne i juvelerar affären i Kil på väg hem från frisören för att testa att lägga till en extra länk i klockan, men då blev den för stor. Den passar nu men är lite tight om jag t.ex. böjer handleden - men helre lite tight än för stor så den glider runt på armen. Gillar verkligen att klockan ser så enkel ut. Mår förövrigt mycket bättre idag, både psykiskt och fysiskt vilket är skönt 
 
Fun. – Carry On


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback