We can burn brighter than the sun

Har hänt ganska mycket sedan jag skrev sist. Har åkt hem två dagar tidigt pga att jag vaknade klockan 4 på natten i Onsdags och mådde jätteilla och hade jätteont i magen. Väntade tills 6 då jag egentligen skulle gå upp för att se om det skulle bli bättre, men fick ringa Anders för att komma och hämta mig klockan 7. Så klockan 07.35 på morgonen var jag hemma hos Anders och var där tills ca klockan 16 och bestämde mig då för att ta tåget hem klockan 18 eftersom jag inte kunde åka tillbaka för endast 1 dag, och Anders skulle vara på jobbet hela Torsdagen.
 
Var så otroligt skönt att sova i min egen säng efter 1 och en halv vecka. Vaknade ca 8, låg kvar i sängen till 9 och sedan kollade jag på serier till klockan 11. Efter det har jag städat hela dagen eftersom jag mått lite bättre - och jag gillar när det är nystädat.
Ska imorgon klippa mig vid 10, och pappa ska komma förbi om ca 3 timmar med min klocka så får vi hoppas att den passar eftersom han fixade storleken utan mig. Har även hunnit fixa utväxten och måla tånaglarna. Tar händerna imorgon. 
Måste verklien sätta igång med Kemirapporten, men det är så svårt. Den ska vara inne på Tisdag och ingen aning vad jag ska skriva över huvud taget. Får tänka på det. Kram.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback