Why'd you only call me when you're high

Har ångest. Började gråta förut och även om jag vet att allt är relativt okej så kan jag inte hjälpa det. Det är ingenting utom små komplikationer i livet. Obetydelsefulla.

Fick reda på en ganska stor sak förut som kan ändra mitt liv ganska drastiskt inom 6 månader. Ingenting jag tänkt att skriva om än eftersom inget är bestämt, men det är en påbörjad process. (Om ni vill veta får ni fråga dock). Har ganska neutrala känslor kring det just nu.

Kom hem runt 12 idag och bytte då om och gick till stationen för att åka till Sabina och fira henne tillsammans med Johan. Svängde förbi blomaffären på vägen då jag hade lite extra tid och köpte tulpaner till henne eftersom jag inte hunnit fixa en present. Hade även med en tårta. Efter några timmar så åkte jag hem till pappa och pratade med honom och Linda lite. Tog sedan min cykel på dess första riktiga tur hem till mamma. Den är underbar.
Har inte kunnat cykla innan eftersom det varit is och snö på gatorna i Kil men nu äntligen.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback