Love Runs Out

 
Har de senaste dagarna varit på fest, umgåtts med min vackra pojkvän och tränat. Körde 1,5h magpass idag + uppvärming tillsammans med Linda och Linus. Ska in till stan för att träffa Filip imorgon igen trots att jag varit hos honom nästan varje natt i en vecka så saknar jag honom redan. Dock åker han till Falsterbo på Onsdag och jag till Lettland på Söndag i 1 vecka så blir inte så mycket att ses de kommande 14 dagarna vilket är synd men planerat massa saker redan för resten utav sommaren så ser bara fram emot det för stunden. 
 
Är så trött och har varit hemma 3 nätter sedan jag kom hem från Spanien. Har redan bleknat mycket tyvärr men funderar på att ta på St. Tropez Gradual tan över nu för att framhäva färgen lite mer.
Ska hoppa in i duschen och kolla på några serier nu ikväll innan jag skall sova. Kram !
 
OneRepublic – Love Runs Out


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback