A Thing About You

 
Är nu i stort sett klar med skolan för denna termin. Fysikredovisningen gick ok - men nu är den avklarad.
Ska imorgon klippa mig 10.30, sedan åka till skolan för att lämna in dator till Nicklas då jag har lite saker som måste installeras om - och efter det vidare och börja göra iordning för MacForums Sommarfest. Runt 20 när det är planerat att kvällen skall fortsätta på stan, ska jag hem till min pojke och bara mysa istället. Saknar han redan trots att jag träffade han för dryga timmen sedan.
 
Vill inte klippa mig men känner verkligen behovet av det just nu. Ska måla naglarna, samt packa ikväll så att det är gjort. Även försöka hinna med en kort runda på stan innan jobb imorgon samt catch up på 3st Game of Thrones avsnitt innan jag somnar ikväll så jag kan se det som kom ut i Söndags imorgon. Kram.
 
Parachute – Kiss Me Slowly 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback