Day 2 in Spain


Tog en promenad med Sabina förut längs stranden och åt på glassbar. Gick in och skulle beställa på Spanska och fick världens mest brittiska "Hello" tillbaka. Vi hade även tur att träffa på ett brittiskt par när vi letade efter bankomat men har nu lärt mig vad det heter på Spanska också vilket är kul.
 
Från Sabinas MyStory hahaha

 
Hade bränt mig på benen mycket mer än jag trodde och skall nog inte sola dem imorgon alls. Har nyss ätit "midsommarmiddag" och tog innan det en joggintur igenom en park/längs stranden då jag luggit still så mycket idag och behövde utöva någon sorts aktivitet. Ska nog inte hitta på särskilt mycket mer idag då jag är rätt trött men glad att solen taget iallafall ! Kram.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback