Dinner

 
 
Åt en tidig födelsedagsmiddag för Mamma idag på Olssons i Arvika. Slutade vid 10 redan efter Biologi och Spanska prov så tog tåget in senare. Var väldigt gott och vädret kunde egentligen inte varit bättre än det var. Fick även köra hem vilket gick bra och inser nu att jag vill ha körkort. Känner mig kapabel till att köra men det är sånt som att accelerera fort eller inte hacka med växling samt kunna mer skyltar som sviker mig. 
 
 
Imorgon står Brännboll samt inköp av matta, gardiner, täcke, kuddar etc på schemat. Får sovmorgon och trots att dagen varit lite uttröttande så har jag inte ens gjort särskilt mycket. Hoppades att min och Lindas nya sängar skulle komma imorgon men det kommer de tyvärr inte att göra. Jag hoppas bara på denna vecka men vi får väll se. De kommer senast nästa fredag men då har jag redan åkt iväg till Spanien + att Filip kommer hit några dagar i veckan. Saknar honom men får se träffa han en liten stund i skolan imorgon iallafall. 
Är officiellt klar med skolan för detta läsår. Har verkligen ingenting kvar nu vilket känns så otroligt skönt. Kram.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback