I Need You

 
Har idag fixat nytt nationellt id, trodde inte bilden kunde bli hemskare än min förra men får helt enkelt leva med det. Han frågade i slutet av allt "Är du nöjd? " men vad ska man göra? Tvinga dem göra om hela processen för att få en bild som antagligen kommer se minst lika hemsk ut? Huvudsaken är att jag inom 7 dagar har en ny giltig ID handling.
Har även beställt tapeter idag och de kommer förhoppningvis på Torsdag. Har även beställt ny säng som skulle komma mellan den 11-20 juni. Hoppas självklart så fort som möjligt. Vill få klart mitt rum nu men är så mycket att göra och så lite tid.
 
Är besviken på Biologikursen då jag verkligen lagt ner mig otroligt mycket i den men inte kommer nå det betyg jag hade hoppats på. Tror på riktigt aldrig att jag arbetat så mycket med uppgifter som jag gjort under detta halvår i Biologi 2. Vet inte varför men blev ledsen halvt igenom dagen utan anledning.
Jag åkte en stund till min fina efter skolan vilket alltid gör mig på bättre humör men just nu så längtar jag bara efter Torsdag då jag får spendera hela kvällen med honom.

Är i stort sett klar med skolan. 1 prov och 1 redovisning kvar, samt lämna in två uppgifter jag glömt men varit klar med under en längre period. Men allt detta sker imorgon och på Tisdag. Vet helt ärligt inte ens om jag har någon skola på Torsdag. Har dock MacForums sommarfest på schemat från 16 till 20.
 
 
Har insett att visa uppskattning utav vänner är otroligt viktigt och speciellt när de alltid ställer upp på att prata eller visar förståelse för vad det än är. Blir ledsen när jag tänker på att om endast 1 år så kommer jag inte träffa alla fina människor så ofta som idag och just nu vill jag bara ta vara på det så mycket som möjligt.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback