Lakeshore

Är så trött. Hade endast 2 prov att göra idag samt hämta mitt nya ID kort. Ska åka till Arvika vid kvart i fem för att ha middag med mamma, mormor och min bror som en tidig födelsedagspresent för henne eftersom min bror åker iväg i några månader snart.
 
 
Tog 2h men nu har jag tagit bort all täckpapp, dammsugit, dammtorkat etc så mitt rum är rent och faktiskt ser ut som ett rum. Att jag endast har en spegel och en byrå är ju en annan sak men längtar tills min säng kommer så kana jag faktiskt börja bo där uppe igen.
 
 
Kom hem från Filip igår runt 17 och hade tänkt att imorgon kväll efter vi varit och inhandlat lite saker till rummet, måla naglar. Är brännboll imorgon i skolan och är faktiskt väldigt taggad på det då jag tycker det är jättekul. Måste snart byta om och fixa till smink innan jag skall iväg och hämta blombukett och ta tåget för att möta upp min bror. Kram.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback