Monday

 
Vaknade ca 05.20 idag men gick upp först runt 8.40 tror jag då vi somnade om i soffan efter jag hade gått upp och släppt ut hundarna så tidigt. Fick min säng runt 10 så den är monterad och klar tack var det Filip, och efter det skulle han åka hem. Känns alltid som att tiden går så fort med honom vilket är både positivt och negativt. Som tur är kommer han hit imorgon också innan jag åker 
 
Har funderat på att börja på Kils gym under sommaren då jag inte har lust att åka in till stan varje dag så var där tillsammans med Linda i ca 2h idag och körde cikelträning. Vi skall även dit imorgon för att köra mage på eftermiddagen/kvällen. Det är lite jobbigt med nytt ställe då jag vet exakt var allt är och vad jag ska göra för övningar när jag är på KMTI, men är så otroligt mycket lättare att bara sätta sig på cykeln i 5 minuter istället för att vänta på tåg/buss och sedan stadsbuss i stan.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback