Thinking Out Loud

 
Känns som det enda bilderna jag postar just nu är benbiler och har verkligen ingen aning varför, men idag har inte varit en särskilt intressant dag alls. Vi åkte runt och kollade lite i TorreVieja och sedan till en stand längre ner i Spanien för att vara där ett tag. Solade dock inget då jag ville vila benen i en dag till så jag inte bränner dem igen. 
Tog en 30min spring/joggingtur runt 7 och efter det gick vi längs stranden och åt lite tapas på resturang dvs jag drack vatten för gillar ej tapas men var trevligt ändå. Var kul att få komma ut lite då jag inte mått superbra under dagen.
Är så glad att jag fått hjälp från mina fina vänner hemifrån med allt nu, och ska imorgon ringa ett samtal och ev. gå iväg till vårdcentralen här för att försöka få någon sorts hjälp för tillfället. Mamma fyller även år så vi skall ut och äta på kvällen. Tror dagen imorgon kommer bli mycket mer händelserik. Har dryga 6 dagar kvar innan jag får se min fina pojke igen. Saknar han så otroligt mycket men är också så himla glad att vi haft möjligheten att prata iallafall lite varje dag då det har hjälp så himla mycket. Kram.

Lyssnat på dessa två låtar på repeat non stop de senaste två dagarna, blir så glad utav dem 
 
https://play.spotify.com/track/2NR99tTHkakE63qMMnkgZV
https://play.spotify.com/track/5tIJb0C5rIbiDijHl41byE
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback