You light up the Sky



 
Kanske borde göra en sammanfattning utav vad som skett sedan i Torsdags då jag inte skrivit något. Under kvällen var jag och några andra i marknadsgruppen på MacForums Sommarfest i några timmar. Var kul att få vara del utav något sånt och träffa många personer med intressanta historier om deras liv och karriärer. Åkte senare på kvällen hem till Filip och på Fredagen när jag kom hem så satte pappa och jag igång att måla lister etc. så nu är taket, lister etc. målat, vi har spacklat, slipat och vi kan börja sätta upp tapeter.


Klippte mig även på Torsdagsmorgonen. Blev ganska kort. Vet inte om jag trivs i det eller inte då det känns bättre och mer lätthantereligt - men tycker inte attt jag passar i så kort hår. Förhoppningsvis växer det ut relativt fort iallafall.


Igår vid 8 på morgonen så åkte jag och min bror som är hemma under en vecka ner till Uddevalla för att träffa farmor och pappas moster. Min bror flyttar till Singapore den 14e i ett par månader, så han ville passa på att hälsa på släktingar innan han åker och jag hade inget bättre för mig. Så vi var väll borta till ca 19 efter 5h körande samt mycket prat om livet, utbildningar, kärlek osv med farmor.
Ska snart till min fina igen men först måste jag beställa lite saker och planera. Kram.
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback