2014 03 20

#TBS
 
Idag har varit en ganska lugn dag. Har inte känns sån stor press eller stress trots att det finns tusen saker att göra. Fått klarhet och hjälp angående universitet, hunnit träna, skratta och ha tid för att göra det jag vill.
Blev drygt 1h mage idag trots att jag tänkt ett längre pass med armar också. Var så otroligt hungrig och hade ingen träningsork egentligen. Hoppas att morgondagens pass blir bättre då jag ska köra ben/armar. 
Kom hem ifrån stan runt 18.30 och har sedan dess hunnit se på serie, packat, ätit och lagt mig ner för att föröska koppla av. Det är inte många dagar jag känner mig såhär lugn när jag vet att jag egentligen har mycket att göra, men jag behöver dessa timmar till att bara varva ner.
När jag kommer hem imorgon hade jag tänkt att städa mitt rum. Tror träning + städning blir ett bra sätt att avsluta skolveckan och göra mig redo för helgen. Mamma åker till Prague på Söndag så är själv Söndag-Tisdag, brukar vara själv ofta men funderar på att kanske åka till pappa de dagarna istället för att umgås med honom. Vi får se ang. allt under helgen. Godnatt.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback