20140312

Åkte in till stan vid 7 imorse för att hinna med en timme styrka på gymmet innan min första körlektion på körskola. Gick ganska bra och vi gick igenom grunderna så som växling med 1, 2 och 3 samt starta i backe osv. Efter det var det skola, matte och fysik - vilket känns jobbigt men det måste göras.
Efter skolan gick jag och Linda till trafikskolan igen för en teorikurs.
Efter det åkte jag, Linda och Ramona och åt på resturang då vi slutade tidigare än väntat. Tog som vanligt kycklingsallad och det var gott. Det kändes okej faktiskt.

 
Efter vi kom hem ca 18.30 så väntade jag på att pappa skulle bli klar med sin träning, fixade lite paket jag skulle skicka iväg och handlade mat och vatten/fika inför imorgon då vi ska till Branäs. Tror det kommer bli bra trots min mismatchade klädsel utav blått, grått och rött. Blir så glad av min klass och ska bli kul att spendera tid med några ifrån den imorgon. (Synd att du inte följde med My). Ska se om jag kan ladda in en film i iPaden och sedan sova. Godnatt.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback