Addicted to you

Ännu en dag med sovmorgon. Gick upp 8 och gjorde frukost, sedan satt jag och spelade lite gitarr och kollade igenom lite saker för skolan. Vid 11 åkte jag in till stan för attt möta Johan på KMTI vid 12 för ett gympass. Hade sån träningsvärk i magen att vissa övningar jag brukar göra inte gick så bra, men har testat nya saker idag och det flöt på ganska bra. Gillar att det är ganska tomt runt den tiden på måndagar och solen började även skina efter en morgon med regn och grå himmel.

 
Har precis målat naglarna och inte använt denna färgen på hur länge som helst, gillar den dock väldigt mycket upptäckte jag nu ! Gick runt på stan i ca 1,5 timme innan jag skulle på körkortsteori från 16-18, letade efter lite olika saker och ska nog in på lördag igen då jag inte köpte något av det idag. Försökte även hitta täckbyxor men lite sent ute med det, trodde att mina från förra året passade men de är tydligen för stora nu så har lite smått panik över torsdagen... 
Iallafall imorgon börjar en ny skolvecka och älskar verkligen 3 dagars ledighet istället för 2. Tycket det borde vara så hela tiden för man blir verkligen så mycket mer utvilad och hinner varva ner på riktigt. Ska kolla på det senaste avsnittet utav Girls och sedan sova, Godnatt.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback