Call it magic

 
 
Vädret idag är så underbart, trots det har jag knappt varit ute. Sov länge idag (ca 9.30) vilket behövdes efter gårdagen och eftersom jag fick lite sömn natten innan igår. När jag vaknade så gjorde jag frukost och sen har jag städat. Trodde mamma skulle komma hem imorgon men det var tydligen idag, så då fick jag lite bråttom med att ta fram damsugaren och sätta i diskmaskinen.
Har nyss sökt några sommarjobb och den jobbiga delen är att skriva ett nytt personligt brev för varje tjänst, men det går absolut fortare nu när man vet ungefär hur man ska formulera sig och vad man vill lyfta fram.

Ska åka till pappa en liten stund nu, och efter det ska jag nog packa inför imorgon och sedan kanske fixa naglarna då jag tog bort nagellacket imorse. Ser så mycket fram emot morgondagen då jag ska till gymmet med Johan vid 12, och efter det kolla runt lite i stan tills det är dags för teorikurs på körskolan tilsammans med Linda. Sedan börjar veckan igen och bara att ta nya tag! Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback