Friday I'm in love


Ännu en relativt lugn dag. Slutade skolan ca 14.00 och åkte då till KMTI och körde 1h30min styrka. Åkte sedan hem och åt och såg på ett avsnitt av en serie. Har börjat städa mitt rum (sorterat i lådor, dammtorka osv) men blir nog klar om nån timme eller två. Hittar inte min klocka någonstans och är nu väldigt säker på att den är borta för alltid. Funderar helt ärligt på att köpa en ny exakt likadan då jag gillade att den var så enkel. Har egentligen inte råd med det och får isåfall leva rätt snålt den kommande månaden också. 
Så himla typiskt. Känns så jobbigt nu. Min guldklocka är borta, mina hörlurar är trasiga så de får jag tillbaka om ett par veckor, skolan går inte så bra, har ingen fritid och hade tänkt köpa solglasögonen för förra månadens pengar och kläder för denna. Får tänka ut vad jag ska göra för någonting. Tror dock det lutar åt en ny likadan klocka just nu... 


Tog tåget hem 16.36 och trots att det är så himla fint väder så blåser det väldigt kallt. Ska in på måndag och sy in en beige kappa som jag kan börja använda snart, men finns så mycket jag vill ha. Känner mig rätt negativ nu men ändå hunnit med 4 träningspass denna vecka vilket känns bra. Ska äta sallad och kyckling efter jag städat klart och sedan antagligen se på någon film eller jobba med biologin. Kram.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback