Going back to Nashville

Blev klar med städningen utav mitt rum för ett litet tag sedan. Har sen dess hunnit äta kyckling och sallad och kollat runt lite på bl.a. tumblr. Jag är på så många olika humör samtidigt och det är frustrerande.
 
Jag är så lycklig på grund utav att det enda jag drömt om de senaste 4 åren är lite drygt 1 år bort. Processen är nu sakta påbörjad på riktigt och jag kan knappt inse det. 
Jag är otroligt förvirrad kring allt som har med kärlek och relationer att göra. Försöker att inte tänka på det för mycket och bara ta dagen som den kommer, men det är svårt att inte kolla framåt och spekulera eller undra över allting. 
Jag är stressad pga skolan och generellt allt annat i livet så som körkort, träning och fritid. Det gör mig ledsen och det känns som om jag inte hinner med någonting. Det får mig att ignorera mina egna behov även om jag varit ganska bra med att hålla mitt välmående under kontroll denna vecka.
 
Blev väldigt mycket jag nu, men gillar inte att inte ha kontroll över mina känslor. Behöver struktur, även på mig själv, och det har jag inte just nu. Vardagen går relativt enkelt då jag bara "flyter med" och gör det som måste göras, men samtidigt är jag utmattad och trött på att vara så himla förvirrad kring allting.
Önskar alla kunde säga exakt vad de kände och tyckte. Detta är inget jag är bra på själv,men önskar det var så. Det skulle spara så mycket tid och tankar.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback