Knee Socks


Idag har varit en väldigt känslosam dag. Beslut har fattats, tankar har tänkts och diskussioner ha skett. Är så himla tacksam över att denna Måndag var ledig då dagen verkligen behövs för att reda ut saker trots att alla beslut inte varit helt positiva.
Åkte till gymmet med Johan vid 12.30 och var kvar tills 15. Idag gick bra trots att jag var nära att bryta ihop mitt på golvet. Började passet med en springtur med väldigt hög musik i snabb takt som var så behövligt. Var så himla arg och ville bara göra mig av med energi.  Även om jag inte alls hann med lika mycket idag som jag hade hoppats eller brukar så var det mer mentalt än fysiskt ansträngande.

Imorgon börjar skolan igen och även om jag ser fram otroligt emot att äntligen träffa alla fina personer så är det lite jobbigt på något sätt som jag inte lyckats lista ut än. Precis målat naglarna och ska väll antagligen snart ta och se på någon serie trots att jag borde plugga. Känner dock att jag haft tillräckligt med mentala utmaningar idag. Pappa smsade dock förut och sade att han bokat allt med körlektioner, halkbana, uppkörning osv vilket är bra för han har nu bestämt att han tycker att jag och Linda ska ta körkort innan sommaren.

Lyssnar på nostalgisk musik och det gör mig glad. Får tillbaka så många bra minnen och blev även bestämt förut att jag ska jobba på UKM på Lördag, så har möte ang. det på Onsdag kväll. Inte ideal dag pga Fysikprovet på Torsdag men ska nog inte hindra mig för mycket. Tror denna vecka kommer bli stressig och att jag tyvärr inte kommer hinna med särskilt mycket utanför skolan över huvud taget. Vissa veckor blir tyvärr så men är endast drygt 3 månader kvar till sommarlov redan. Godnatt.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback