Lilac

Är så himla trött och kan inte uttrycka hur glad jag är över att det äntligen är Fredag. Inte haft nån energi på eftermiddagarna/kvällarna denna vecka känns det som - har dock hunnit med 6st träningspass vilket känns bra. Tänker ta denna helg till att vila/jobba/skolarbete. Känner att det behövs och kroppen var inte med till 100% på gymmet idag vilket speciellt märks vid konditionsträning - kände även att mina muskler behöver en liten paus.
 
 
Redovisningen idag gick helt ok. Har inlämningar jag måste lämna in under helgen så att de är ur vägen inför nästa vecka. Var hos min dermatolog imorse och då jag utvecklat exsem pga torrhet och krämen jag fick utskriven så kommer processen bli ännu längre än vad jag ville. Har nu fått Tetralysal - vilket känns som att vara tillbaka på ruta 1 igen. Även salva mot mina exem, en mildare acnebekämpande kräm och hudkräm på det. Fick prata med en annan läkare än "min" idag angående allting och kände att det gav så mycket mer information än vad jag tidigare fått. Blev även ett 10 min samtal med kuratorn på avdelningen pga att det hindrar mig från att göra mycket - och det var faktiskt ganska jobbigt då jag lätt blir emotionell när jag måste prata om min hud.

Skulle åkt till Gävle på Torsdag men har ställt in det då jag ska till O'Leary's på föreläsningen med Petter. Prioriterar det mycket högre på min lista då den chansen inte kommer varje dag och tackar absolut inte nej till en inbjudan till något sådant.

R5 – Pass Me By
Jessie J – It's My Party
Klingande – Jubel - Radio Edit
Calvin Harris – Summer


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback