March 18

Idag har varit så himla långsam. Är rädd att jag ska hamna i ett tillstånd där stressen tar över igen och inte hinner med något alls och mår allmänt dåligt. Det gick inte arbeta effektivt idag. Jag vet vad som måste göras men det blir liksom tomt i huvudet och man vet inte vart man ska börja.
Kommer bli rätt mycket nu de kommande 2 månaderna men ska försöka sätta mig ner till helgen och reda ut schema för vardagen. 
Det sista jag vill just nu är att gå upp vid 6 när jag börjar 12 för att åka till gymmet. Känns alltid bra att ha det avklarat men är så himla trött så känner att jag vill sova ut, dock får sova bli någon annan dag. 
Försökte måla om naglarna nyss och blev inte super tyvärr, har även firat min pappa som fyllde år idag. Gillar pappa så himla mycket. Kommer komma hem sent imorgon runt 21.30/22.00 och det gör mig lite ledsen. Vill hem, sova och bara vila. Körlektion direkt efter gymmet, sedan skola med matte och fysik, följt utav teorilektion och efter det en kurs (Är så himla nervös Lovisa !)
Känner mig äcklig och efter tårtan kände jag smått ångest.
Har så mycket jag vill hinna med innan torsdag eftermidadg men kommer inte tyvärr. Både fixa håret och fixa om naglarna. Det får jag göra på Fredag eftermiddag istället så det känns bra inför helgen. Godnatt.
 
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback