Sinkin' In


Vaknade runt 8 idag, och åt för en gångs en ordentlig frukost. Känns bra och ska verkligen försöka få in det i min dagliga rutin då det är viktigt att äta en bra frukost. Dock är det en förbättring de flesta dagar med tankte på att jag aldrig brukade äta det förut. Har sedan imorse hunnit med en sväng till Coop för att handla mat till ikväll, lite pilatesövningar och målat tånaglarna. Behövde verkligen byta färg till något mer vårigt och även om färgen inte känns så "jag" så gillar jag den väldigt mycket.

Essie - Splash of Grenadine 

Har försökt hållt mig positiv hela dagen och lyssnat på musik som gör mig glad så som Veronica Maggio, The 1975, Hunter Hayes osv. Trots att det är kallt ute idag så hoppas jag att vårvädret snart bjuder på några extra plusgrader då det verkligen känns i kroppen och sinnet när det är vår och man blir på något sätt mycket lyckligare.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback