Tonight is the Night


Gick up 20 i 8 och satte igång nån gång vid 9 med att vårstäda (byta gardiner, mattor, nya blommor, damtorka osv) och nu känns allt så ljust och positivt här hemma. Gick runt på stan med Ramona, Linda & Aleksis i dryga 2 timmar förut i ca 14 graders värme !? Hade till och med mina laofers på mig idag vilket var så otroligt härligt.
Vi lunchade på Agapi och fick med mig ett par nya jeans och ett par springshorts hem. Är nöjd trots att jag egentligen tänkt att spara pengar denna månad.
 
 
Blir så himla positivt inställd när vädret är såhär och faktiskt varit rätt effektiv trots att jag varit så trött denna vecka. Ikväll blir det kyckling ochc potatisgratäng till middag vilket ska bli gott. Även hittat ett par långa löpartights som sitter så tight som jag vill så ska kanske köpa dem nästa vecka då jag verkligen behöver nya asap. Länkar rätt mycket musik nu men tycker ni borde lyssna på låtarna för är verkligen "feel good" och mår bättre av att lyssna på dem 

Outasight – Tonight Is The Night
Inner Circle – Sweat (A La La La La Long)
Lily Allen – Hard Out Here
Metro Station – Shake It


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback