I've got one less problem without you

 
 
Fick äntligen Roaccutan utskrivet igen för en dryg vecka sedan. Äter endast halva dosen nu men redan märkt mer biverkningar än jag fick första gången jag åt dem. Inga allvarliga dock. Mest humörsvängningar, ont i huvudet och ingen lika stor lust till fysiska aktiviteter. Märker verkligen hur jag kan gå från att vara på topp till botten på loppet om några sekunder, utan anledning.
Känner dock att detta är milda biverkningar och trots att det är lite tråkigt så är det 100% värt det för mig under dessa 3 månaderna jag ska äta dem. Förhoppningsvis så behöver jag aldrig mer äta någon liknande kur efter denna gång. Trots att man är nere lite oftare så mår jag generellt bättre då jag inte behöver lägga lika mycket fokus på min hud. 
 
Märker dock att personer i min omgivining inte mår så bra och vet inte vad jag ska göra då jag känner mig hjälplös i sådana situationer. Vill inte att personer i min närhet mår dåligt. Vill inte att de låtsas som att allt är okej heller för man måste få bearbeta sina känslor på sitt eget sätt. Men det är frustrerande.
 
M83 – I Need You
Ellie Goulding – Beating Heart
Ariana Grande – Problem
Disclosure – Latch


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback